lördag 30 april 2011

Morgon med sång och dans och eftermiddag på stan

Idag när jag gick upp satte vi på lite musik i köket Skrutt och jag. Jag sjöng med állt vad jag orkade och Skrutt dansade allt vad han kunde. Bättre start på dagen är svårt att få : )


Efter det att Skrutt sovit lunch åkte vi till stan får att titta på lite skor till mig och Skrutt. Till min glädje hittade jag ett par lätta skor utan klack som jag tycker är ok. (Tycker inte om platt sula, men då foglossningarna inte tillåter något annat så är jag tvungen att hitta skor som jag kan gå i..)Till Skrutt köpte vi ett par tuffa tygskor med spindelmannen på och han tycker om dem och har gått i dem redan : ) När vi ändå var på stan passade vi på att köpa lite kort ärmade och kort benta pyamasar och lekdressar till Skrutt, han kommer att bli så söt min lilla kille. Till T köpte jag senaste Harry Potter då han gärna vill se den och sen unnade jag mig en kofta som jag kan ha både nu och efter graviditeten.

Ha en bra kväll, här blir det nu varma smörgåsar och Harry Potter

PS Bilder på skor och kläder kommer imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar