måndag 31 oktober 2011

Kusiner och scrapbooking

Mitt kusinbarns som gör en julkalender

Min kusin som färglägger motiv hon stämplat

Min andra kusin som tillverkar ett julkort

Så´här blev kortet när det var klart och med det kom hon två i en tävling : )

Maten vi fick var lax, honungsmarinerad kyckling och en stark bulgursallad

Jag sitter och färglägger mina stämplade motiv för första gången någonsin, men det var inte alls svårt, men däremot väldigt roligt






Här är resultatet av en del saker jag gjorde
Det var bestämt sedan länge att jag i lördags skulle träffa mina tjejkusiner och ett kusinbarn och vi skulle spendera dagen med att vara på scrappträff. Då jag inte mådde så bra visste jag inte om jag skulle åka, men jag kom till slut iväg och det ångrar jag inte. Dock hade jag inte i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig att det skulle sitta hundra stycken scrapsugna personer i ett och samma rum : ). Jag trodde att vi kanske skulle vara max 10-12 personer, men icke. Dessutom var det massor av tävlingar under dagen, jag deltog inte i någon men min ena kusin kom tvåa med kortet ni ser ovan. Det blev sent men jag hade fått mycket positiv energi under dagen/kvällen så även om jag var utslagen igår så var det värt det. Tack ni som förgyllde min dag. KRAMAR


1 kommentar:

  1. TACK till dig med. Vi måste göra om detta... Massor av goa kramar till dig och några till de andra i familjen <3 Maja

    SvaraRadera