fredag 4 november 2011

Vardagslyx



Då jag inte mår så bra så har jag passat på att unna mig lite vardagslyx i form av en spakväll här hemma. Ett varmt bad med levande ljus, gott att dricka, en bra bok och en spa lampa att ha i vattnet. Mer avslappnande än så här blir det inte en vardagskväll.

Spa lampan kommer från OBH Nordica och heter Spa light. jag har fått chansen att prova detta via Buzzador och tycker att lampan ökar myseffekten otroligt mycket. Skenet blir underbart och lampan är lätt att fästa på badkarskanten. Jag kommer inte att bad utan denna lampa i fortsättningen : )

Som Buzzador får man chansen att prova på nya produkter och testa dem bland sina vänner. När en kampanj är slut skall man lämna en slutrapport där man beskriver vad man själv och ens vänner tycker om produkten. Tycker ni att detta verkar intressant kan ni anmäla ert intresse här och glöm inte att ange mitt användanamn (Kringelmaja) som rekryterare : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar