tisdag 22 maj 2012

Framsteg x 2

Idag har varit en stor dag för oss, barnen har gjort var sitt framsteg idag. Pyret har tagit sina två första steg. I söndags så ställde han sig upp alldeles själv, han stöttade sig på mitt ena ben när jag satt hos honom på gräsmattan och vips så stod han upp. Dock trodde jag att det skulle dröja någon/några veckor innan han tog sina första steg. Tjii fick jag och det tar jag gärna : )

När Leo fyllde år så fick han en pottbok av oss och den har vi läst nästan varje kväll sen dess och idag fick vi utbetalning på det. Vi lät barnen springa utan blöja innan dem skulle sova och då såg jag att han behövde kissa och frågade om vi skulle hämta potta och fick ett glatt ja till svar. Sagt och gjort pottan åkte fram och han satte sig men det kom inte så mycket, men en stund och lite övertalning senare så gjorde han vad han skulle : )

Är så stolt över min killar, älskar er så mycket!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar