måndag 2 september 2013

DT hos Pysselskafferiet

Jag har fått den stora äran att få vara med i Designteamet hos pysselskafferiet. Kan inte tro att det är sant, mailet kom i somras om att jag blivit utvald bland alla sökande. Tänk att lilla jag har blivit utvald och fått äran att representera en pysselaffär : )

Igår hade vi vår första träff och vi är sju härliga tjejer som kommer att skapa och förhoppningsvis kunna inspirera er. Självklart kunde vi inte ha en träff utan att skapa lite så efter all information så var det dags för oss alla att skapa en namnskylt som vi skall ha på oss på träffar och när vi är nere i butiken. Hur min blev ser ni nedan.

denna blogg kan ni följa det vi gör och först ut är DT-Marika som kommer att börja i nästa vecka.

Vi fick alla ett paket med oss hem som vi skall skapa två saker med och vad som ingår i mitt får ni vänta med att se till den första veckan i oktober då det är min tur att inspirera er på bloggen.

Hoppas att ni ser fram emot detta lika mycket som jag gör och vem vet vi kanske springer på varandra ner på Pysselskafferiet någon gång.


1 kommentar:

  1. Hurra för dig! Du kommer att klara av att vara DT utmärkt. Längtar tills vi får se dina alster, kram. :D

    SvaraRadera