söndag 27 november 2011

Pyssel, gran och tapas


Efter att jag varit hos mamma och hämtat Pyret bar det av för ännu mer pyssel, denna gången hos Kristin. Väl där satte pysslandet igång, doch inte så mycket för mig då Pyret ville vara nära mesta delen : ) Gjorde inte så mycket då jag bara njöt av tjejernas närvaro och prat. Strax innan jag och Lotta skulle åka hem ringde Kristins sambo och sa att det ramlat en gran tvärsöver vägen precis där dem bor så helt plötsligt kom det in lite spänning i allt pysslande. Dock löste han det smidigt och hämtade en motorsåg och tog hand om granen så att vi kom iväg. Väl hemma satt vi i gång att göra tapas och det var mycket roligt, resultatet var bra även om inte allt föll oss i smaken. 

Tack alla som gjort min dag mysig, trevlig, spännande och avkopplande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar