måndag 23 augusti 2010

Händelserik helg

Denna gångna helg har det hänt massor av kul saker i våra liv. Det började redan i fredags med att vi alla var på ett strålande humör. Jag för att våra förlovningsringar var klara för hämtning, så jag gick hela dagen och funderade på hur och när T skulle fira till mig. Jag visste ju att det skulle bli någon gång under våran vistelse på Öland nästa helg men inget mer än så : )
Så när T kom hem gjorde vi lite mat och tog det lungt, sen skulle jag bara göra mig iordning för att vi skulle gå ut med Skrutt då han inte ville sova. När jag var klar och var på väg in i vardagsrummet sa (halv skrek) T att jag skulle blunda och jag undrade vad det var för kul han hittat på nu då. Så jag gjorde som han sa och trevade efter hans hand, när jag hittade den sa han till mig att öppna ögonen. Då såg jag att han stod på knä och sen frågade han om jag ville gifta mig med honom. Ja blev helt paff och sa jag, självklart och sen satt jag hos honom på golvet och tårarna bara rann av glädje. Han lyckades verkligen överraska mig och inte nog med frieriet så hade han dukat fram Champange, jordgubbar och choklad. Älskar dig mest av allt

våra ringar


så här mysigt hade han gjort

På lördagen var det dop för Leo så då var vi igång hela dag. Dopet var mycket lyckat trots att vi fick en annan präst i sista stund. Totalt var vi 40 st som ville var med när Leo döptes och vi bjöd både på mat och fika efter dopet, sen var det presentöppning och Leo fick så många fina presenter, kanske får ni se några av dem här senare ; )


Leo med prästen, sina gudföräldrar och föräldrar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar