lördag 14 augusti 2010

Hemlighet

Detta får jag inte berätta får någon ännu men då jag använder denna blogg mer som en dagbok än en blogg är det ingen som vet om att den finns så jag tänkte skriva ner hemligheten här och kanske blir det lite lättare att hålla tyst. För som det är nu vill jag att hela världen skall få veta om det :)

I går när jag, T och Skrutt var på stan föreslog T att vi skulle gå till guldsmeden och titta på ringar. Jag blev så glad att jag nästan började att gråta. Så vi traskade bort till guldaffären och tittade på lite olika ringar men vi bestämde oss ganska fort och nu är ringarna beställda : ) Dock utan gravyr då jag inte fick veta när vi skall förlova oss, så det ända jag vet nu är att ringarna är klara den 20/8 och jag är så glad och spänd av förväntan att jag nästan spricker, vill ju att hela världen skall se att vi tagit ett steg till för att visa varandra att det kommer vara vi två resten av livet. Älskar dig så otroligt mycket godingen min *Kyss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar