måndag 26 september 2011

Morgonbestyren avklarade

Pyret redo för morgonpromenaden

Pyret i sin söta jacka som han fått av olemor


Frukost till mig och barnen - check
Påklädnad av oss alla - check
Morgonpromenad i samband med att Skrutt lämnas på dagis - check
Diskmaskinen ur och i röjd - check
Övrig disk diskad - check

Idag var förta gången som jag hade hand om båda barnen själv på morgonen, det gick mycket bättre än förväntat. Då Skrutt håller på att få tänder igen är han inte på sitt bästa humör men idag visade han sin bättre sida : ) Det var även första gången som jag själv lämnade Skrutt på dagis och även om han blev ledsen så vinkade han hej då till mig innan jag gick så det gick också lättare än jag trott : ) Med andra ord har denna dagen fått en bra start.

God morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar