tisdag 28 maj 2013

Möten, städ & VAB

I natt vaknade jag av att Storkillen var jätteledsen, gick in till honom och han lugnade sig fort. Antagligen en mardröm, men jag tyckte han var varm och mycket riktigt termometern visade på 39,5.

Han kom precis intassande till mig och känns inte så varm men T får VAB:a idag och så hoppas vi att det bara var en febertopp som skulle ut.

Nu är T och putsar fönster i huset innan jag åker till jobbet om en stund. På agendan står det lunchmöte, möte gällande kontoret i Borås och sist men inte minst ett PL-forum. Orkar/hinner jag så skall jag åka till huset när jag kommer hem och fortsätta med städningen som påbörjades igår. Men men det får tiden utvisa, nu blir det mys med Leo i väntan på att Pyret skall vakna.

God morgon!

1 kommentar:

  1. Det lät som en lite små tuff vecka !
    Hur går det annars, har ni hittat något annat hus som skulle kunna funka ? ( jag tycker mig ha läst att ni inte riktigt trivs i lägenheten ? )

    Dom där löparmbanden är perfekta ! Mitt används flitigt och när jag har druckit ur kaffet ska jag ge mig iväg ut en sväg... Det är lika bra att få det "gjort" nu när jag har några timmar ledigt innan jobbet !
    Kram

    SvaraRadera