måndag 1 juli 2013

Första semesterdagen

Tog med barnen och alla våra flaskor och burkar till affären i förmiddags så att dem fick hjälpa mig att panta dem så nu är det rent och fint under diskbänken. Och som ni redan vet var belöningen att de fick plaska, hoppa, sitta och ligga i vattenpölarna på vägen hem.

Dusch, lunch och en tur ner till tvättstugan stod sen på schemat, någon vila var det ingen som ville veta av utom jag ; )

Gung, spring på gräsmattan och klättring på stenar fördrev vi tiden med medan deras kläder snurrade i tvättmaskinen. Nu ville de däremot mys i soffan en stund och Pyret passade på att ta en superkort tupplur. Leran åkte fram sen och jag ställde mig och lagade mat och så åt vi när T kom hem.

Lite mer mys och sen begav jag mig till Stadsparken för lite friskis och svettis.

Nu lite tid med maken och kanske en serie på tv.

Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar