tisdag 9 juli 2013

Skadat knä = en dag med familjen

Var ute och sprang igår och lyckades skada mitt ena knä. Vet inte vad det är men det har gjort det svårt att lyfta barnen och att huka mig så efter att halva dagen idag gått med spring i trappor och lek på lekplatsen fick det vara nog och T fick komma hem. Vi alla åkte hem till mamma där även min bror med barn var. Hans tjej kom också efter att hon jobbat klart. Så jag har spenderat hela eftermiddagen i en solstol (tyvärr bara på rygg vilket syns nu i efterhand ;)) och myst med barnlek runt mig. Tycker alltid att det är underbara att var hos mamma och lite extra kul att min bror med familj var där, vi träffad alldeles för sällan så idag får jag hålla med ordspråket, inget ont som inte för något gott med sig. Har fått hålla och leka med min brorson och fått se hur stor han blivit, går och har massa härliga ljud för sig vid endast tio månader, klart att faster blir stolt : )


Bror fick sig även en träningsomgång, plankan och armhävningar med tre barn på sig, imponerande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar