söndag 5 januari 2014

Renovering och Dans runt granen

Idag var det inte lätt att komma ur sängen men efter många om och men kom jag upp och körde mitt träningsprogram. Sen kom bror med familj så att T och jag har kunnat renovera lite i köket. Börjat att sätta upp recover men tyvärr räckt det inte, så det blir till att fortsätta imorgon. Finns orken hoppas jag även att jag kan börja måla.

Efter att vi var klara med renoveringen för idag tog jag på mig löpskorna och gav mig ut på en runda i regnet. Inte den roligaste rundan men det gick ändå bättre än väntat. Hoppas att jag orkar håll i detta nu då jag blir lite piggare av det.

Efter middagen så dansade vi alla runt granen, prästens lila kråka, en sockerbagare, upp för källabacken, små grodorna och små grisarna var några av sångerna vi dansade till.

Trots svårigheter att komma upp i morse så känner jag att vi fått gjort lite och kan känna mig lite nöjd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar