onsdag 1 januari 2014

Heja mig

Ville inte vänta med att starta mitt "nya liv" till idag så jag körde ett träningspass igår och slutade även med godis en stund innan tolvslaget. Detta för att känna att jag slutar året på topp och för att börja det nya året på topp. Idag har jag varit ute på min första löprunda på länge och det gick bättre än väntat. Det känns bra och kanske kan det bli något bra av detta. Målet med löpningen är att klara av att spring milen i september då Kretsloppet går av stapeln här i Borås.

Detta är det ända löfte som jag har gett mig själv i år men det räcker inte att jag tar mig runt milen utan jag skall vara under timmen med ; )

Hej mig!


1 kommentar:

  1. DU kommer vara under timmen ! Kunde jag kan du - det handlar bara om att ge sig fan på att det ska gå och inte ge upp ! hejja hejja !! :)
    Kram

    SvaraRadera