lördag 14 maj 2011

Ändrade planer

Idag var det tänkt att vi skulle åkt till Skrutt farmor och farfar på morgonen och sen vidare till min faster som fyller år idag. Till sist skulle vi avrunda kvällen hos några vänner med bus och god mat. Men men det blev inte alls som vi planerat då både T och jag är sjuka i någon form av megaförkylning. Jag är helt täppt och hostar som bara den och T har feber, inte alls roligt. Så idag har vi försökt att ta det lungt och turats om att roa Skrutt för imorgon är det kalas för världens bästa kille, Skrutt blir nämligen 1 år på måndag : )

Nu skall vi natta våran stora kille och sen skall vi krypa ner framför tven och bara vara resten av kvällen. Känner jaag mig själv rätt kommer det nog inte att allt för lång tid innan mina ögon är slutna och jag befinner mig i drömmarnas land.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar