söndag 29 maj 2011

Morsdag plus 65 år kalas

Idag är det morsdag och det har firats överallt, här hemma blev jag överraskade med fin blomma som skall hänga på vår altan samt två fina hjärtan som jag skall ha i sovrummet. Själv har jag firat min mamma genom att göra ett fint kort, köpt en present som jag skall skicka på posten. Sen har jag självklart ringt och pratat med världens bästa mamma <3

Gjorde även ett kort som T kunde ge till sin mamma.

T's pappa fyller 65 år idag , HIPP HIPP HURRA, och det firade familj och vänner genom att äta lunch på stan. Även han fick ett hemmagjort kort. Tyvärr ramlade Skrutt och slog sig rejält i munnen precis innan vi skulle åka. Det var otäckt mycket blod men han verkar inte ha ont längre så det är nog ingen fara.

Så denna dag har varit händelserik på alla sätt och all min enerig är slut så nu skall jag strax krypa i säng.

PS. Bilder kommer sen, dock inte på blodiga Skrutt

1 kommentar:

  1. men herregud va fort tiden går !! v 31 - Bebisen kommer ju snart :)
    Hoppas allt är bra med er !! kramar

    SvaraRadera