onsdag 4 maj 2011

Återförening, skada och jobb

Idag försökte jag att skynda mig hem, men tyvärr var han som jag samåker med tvungen att jobba över en liten stund : (

Men när jag väl kom hem mötes jag av ett stort leende och uppsträkta armar, det blev många kramar och pussar. Härligt!


Så här mycket saknade jag Skrutt igår...


... och så här glada blev vi av att se varandra igen <3

Tyvärr kom han hem med en skada, mamma ringde mig på jobbet idag men jag var på möte. Å när jag ringde upp fick jag reda på att Skrutt bränt två av sina fingra på vattenkokaren, hur han nådde dit upp förstår jag inte. Trodde inte att det var så farligt, med det ser riktigt otäckt ut, se själva!


Otäcka blåsor. Nu hoppas jag bara på att dem inte spricker utan att det hinner bildas ny hud under först.

Jag busade lite med Skrutt innan han och T gick och badade så att jag han jobba lite, jättetråkigt men det var tyvätt nödvändigt. Men efter jobbet blev det dags för jage/kurragömma och lite bolllek innan Skrutt sa i från att han ville sova. Det var så kul att jaga honom och se hur han vänder sig om och kiknar av skratt, tror att vi skall göra om det imorgon med : )

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar