fredag 10 februari 2012

Sjukdom


Det började i onsdagskväll när Skrutt fick upp all sin kvällsmat. Han var lite låg och vi kröp upp i soffan och han somnade efter ett litet tag. Han sov hela natten och var pigg på morgonen men ville inte äta något däremot så var det Pyrets tur att få upp lite av sin frukost. Det var inte att tänka på att lämna Skrutt på dagis så han fick stanna hemma och busa med dem andra. Båda behåll allt dem åt under dagen ända fram tills tio-tiden. Då var det Pyrets tur igen och vi fick byta sängkläder två gånger innan han somnade om för natten. När jag gick upp imorse så sov båda fortfarande och jag hoppas att de skall få behålla sin mat idag.

Det är inte alls kul att åka hemifrån när pojkarna inte mår bra och mina tankar är hos dem nästan hela tiden, men nu är det dags att försöka att fokuser lite på arbetet en stund.
Älskar er mina ögonstenar.

1 kommentar:

  1. Usch vad tråkigt :-( Hoppas lillskrutten blir bättre snart!! Roligt att du hittat till min blogg! Kram Karolina

    SvaraRadera