måndag 20 februari 2012

Smink och Bygg


Sminket åkte aldrig på häromdan men idag så fanns orken där.

Helgen har spenderats hemma hos min mamma där jag har lekt snickare : ). Hon har ett rum på övervåningen som är oinrett och helgens arbete vara att spakla väggarna samt att sätta upp paneltak. Under bra hanledning från min man så gjorde jag det mesta, spaklade, använde spikpistol, städade och var hantlangare när det behövdes. Det enda jag inte gjorde var att använda sågen då jag tycker att den är lite läskig. Vi fick även hjälp av min bror och det känns skönt att vi alla kunde samarbeta så bra ihop : )
PS. Bilder kommer för er som inte tror på mig ; )

2 kommentarer:

  1. här är det mer regel än undantag att sminket INTE åker på, men det kanske är dags att börja täcka över ålderns förfall nu ;)
    Tack för grattis hälsningen. Ikväll ska jag fira med mina killar ! Kram

    SvaraRadera
  2. hej
    Vad kul att du lämnade en kommentar :)
    Dom sista kilona är alltid dom jäkligaste även om det låter som en klyscha, men se på biggest looser :) väger man 150kg då kan man gå ner 10 kg på en vecka :)Jag har 4 som jag vill bli av med och dom sitter bara på magen.
    Ha det gott och tack igen för din kommentar.
    Kram Michan

    SvaraRadera