söndag 8 april 2012

Tid och passa = bensinstopp


När jag skulle visa huset i tisdags så hade jag så bråttom att jag nästan inte skulle hinna och tanka, men när jag svänger in på tappen ser jag att jag har tiden på min sida. Tyvärr var det allt jag hade på min sida för denna tapp tog inte kontanter eller visakort, så det var bara att köra vidare mot huset och hoppas att bensinen skulle räcka. Fram kom jag med några minuter till godo dock inte med tillräckligt mycket bensin för att ta mig hem igen. Så jag ringde min man och bad han höra med våra vänner i området om någon av dem kunde hjälpa mig. Till slut fick vi tag i F som hade några liter extra bensin hemma, han kom och fyllde på min bil med några liter bensin så att jag skulle komma hem. Stor tack till F som räddade mig från att bli strandad i ett tom hus. Trodde visningen gick bra men de som var där och tittade drog sig ur pga att det gick för fort....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar