söndag 8 april 2012

Trött och ledsen

Hela dagen har varit sådär för mig. Vaknade med ont i halsen och trots att jag fick sova till halv tio kände jag att det inte räckte. Har mått sådär på sistone och känner att det fortsätter att gå åt fel håll. När jag till slut kom upp och började laga mat kände jag att det vände lite men sen blev jag ledsen och det hänger fortfarande i sig. Skrutt målade tre ägg var av jag bestämde att vi skulle spara det ena som ett minne och trots att vi pratade om det igår fick jag reda på att detta ägg blivit upp ätet till frukost. Kan tyckas vara en småsak men jag ville så gärna ha kvar det även om jag säkert inte skulle spara det för evigt så ett litet tag i alla fall.

Dessa kort på mina tuffa killar tagna på våffeldagen gör mig glad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar