fredag 19 april 2013

Otrolig hjälp!

Jag har länge haft ont i nacke och axlar och en dag fick jag nog och bad min man ringa till en av hans vänner som startat eget (En zon för allt) och boka in en tid. Som vanligt tyckte jag att det var lite jobbigt att träffa nya människor men den oron försvann efter några minuter och jag har fått en sådan hjälp med mycket mer än jag någonsin kunnat förvänta mig. Har gått dit med ca en veckas mellan rum i lite drygt en månad och jag ser fram emot varje besök. Förutom nacke och axlar har hela kroppen fått sig en genomgång, jag har fått enkla och effektiva övningar som jag kan göra hemma. Vi brukar starta varje träff med att prata en stund och jag känner att gamla sår sakta sakta börjar att läka. Jag har fått en energi att vilja göra saker som jag saknat det senaste och har fått ett hopp som jag inte känt på flera år. Jag har även kommit igång med promenader/löpning och simning och känner en förväntan inför varje träning. Igår var jag där igen och på söndag bestämde vi en ny träff dock inte för massage. Vad det blir får ni se då : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar