fredag 28 juni 2013

Skrapsår och sjukhus

Idag var barnens sista dag på förskolan och det innebär att min semester har börjat. För att fira detta tog jag med en kompis ut på en löptur och efteråt upptäckte vi att de byggt en hinderbana på området och givetvis kunde vi inte motstå den så nu är den invigd av oss : ) Bevis finns på armbågar och knän ; )

Mätta och belåtna efter maten började barnen leka och Leo överraskade mig när han frågade Pyret om de skulle leka mamma pappa barn på sjukhus. Har aldrig hör dem leka varken mamma pappa barn eller doktor innan. Men i kväll har Leos Ninis (Gosedjur) genomgått flera operationer och ligger nu och återhämtar sig bredvid Leo i sängen. Känner att mina små killar inte är så små längre och jag kan inte fatta vart tiden har tagit vägen.

1 kommentar:

  1. Va kul med hinderbana ! Undrar om det finns något liknande häromkring !
    Själv "råkade" jag åka förbi hemma kväll på förmiddagen och inte mindre än 1 kg godis hamnade som sällskap åt mig i bilen.
    Dock tog det inte lång stund förrän min vän madde publicerade en bild på sig själv i bikini ( kommer säkert bild här oxå www.mittkaos.wordpress.com ) och vips så dog allt mitt sötsug och det fick bli ett pass på gymmet direkt efter jobbet så nu hoppas jag att jag vaknar med träningsvärk i morgon ;)
    kram

    SvaraRadera