tisdag 15 oktober 2013

Kall dusch och spikmatta

Träningen är avklarad och sysslorna gjorda. Då vi inte kommit in i det här med att elda ordentligt fanns det inget varmvatten när det var dags för duschen, så istället för en avkopplande effekt så blev det en uppiggande : )
Efteråt lade jag mig på spikmattan för första gången och nog kom värmen tillbaka fick dock räcka med fem minuter då det kändes ganska rejält : )
 Nu när allt är klar är det dags för mig att säga godnatt och krypa ner i sängen.

Godnatt!

1 kommentar:

  1. Ja spikmatta gör susen, nedrans vad det kan sticka i huden efteråt!! :) Jag försöker ligga på den 15 min varje kväll, det är inte skönt men gör gott...
    Vad jobbigt med att inte ha varmvatten ;) kallt kan ju funka om det inte blir för ofta.... ♥

    Tack för dina ord, det värmer!! Kram

    SvaraRadera