onsdag 20 juni 2012

Dagen är slut

Som ni kanske förstår av tidigare inlägg under dagen så är jag hemma även idag. Orken finns bara inte men imorgon har jag inget val. Viktiga möten måste avklaras och dagen börjar tyvärr med ett besök hos tandläkaren. Inte min favorit plats att vara på och definitivt inte något som jag tycker om att lägga pengar på men i bland så måste man, hål nummer två skall lagas.

Barnen sover sen en liten stund tillbaka, de vägrade att somna trots att vi läste och sjung för dem så till slut gick vi ut och lät de vara. De pratade och bankade i väggen men efter en kvart sov de som två små stockar : ) Däremot är både jag och T helt slut, jag ligger redan i sängen och väntar på att älsklingen skall komma med lite kvällsmat. Skall jag orka med morgondagen så behöver jag all vila jag kan få. Vi skall börja att titta på en serie, Defying Gravity, som endast går på kanal 5 play, men jag hoppas att jag hinner somna innan avsnittet är slut : )


Bilderna är från i måndags när barnen var tillbaka i sina sängar efter en långhelg hos mormor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar