måndag 25 juni 2012

Tillbaka till vardagen

Efter en härlig midsommarafton med våra bästa vänner fortsatte helgen i goda vänners sällskap. I lördags var vi tillbaka i Hillared för att fira E och hälsa på våra gamla grannar M & M. Barnen var på strålande humör och jag orkade med trots att det blev senare än beräknat. Däremot fanns det ingen ork alls igår, låg i sängen till kl ett och sen blev det en sväng ner till stan med Leo för att köpa det sista i klädväg till pojkarna innan vi beger oss till Varberg på lördag eller söndag. Sen var det sängen som gällde resten av dagen. Det känns inget kul att vara helt slut på ork och hur jag skall orka denna sista arbetsvecka innan semester är en gåta för mig. Sitter på jobbet nu men kroppen skriker att jag skall i åka hem och lägga mig.

1 kommentar: