tisdag 12 juni 2012

Sjuk & tapeter

Helgen har varit ganska lugn för både jag och T har varit grymt förkylda. I lördags tog vi dock med oss barnen och åkte för att titta på tapeter till barnens rum då övervåningen börjar att bli färdig (läs minst två månader till : )). Jag vill att barnens rum skall gå i blått/rött respektive grönt/oranget och det fanns ett otroligt stort urval av fina tapeter i blått och rött däremot verkade det helt omöjligt att hitta något i grönt och oranget.

Hittade bland annat dessa fina tapeter, tror dock inte att det blir dem då jag vill att rummet skall passa även när killarna blir lite större : )


Söndagen spenderades hemma hos min mamma och var väldigt lugn och skön.

Igår kom min feber tillbaka så det blev en kort dag på jobbet. Febern är borta idag och jag sitter på jobbet och ikväll är det grillning med jobbet som gäller.


1 kommentar:

  1. Underbara bägge två, kommer från min barndom också. Då kommer dina killar och jag ha något gemensamt :)

    SvaraRadera