onsdag 2 januari 2013

Gick bättre än väntat

Pyret sover och jag sitter inne hos Leo nu. Idag har maken varit på jobbet och jag har varit själv med barnen här hemma. Jag ljuger om jag inte säger att det var med lite oro som jag såg denna dagen närma sig och att de kommande två dagarna är lika dana gjorde ju inte saken bättre. Jag visste att jag skulle klara det men då tröttheten slår till förändras också humöret och tålamodet och då är det inte så roligt för varken mig eller barnen. Dagen har dock gått över förväntan och jag är självklart trött nu och ser fram emot lite tid med maken, däremot är jag inte utmattad och har känslan av jag skall gå under. Detta gör att jag ser fram emot morgondagen men lite mer självförtroende än igår. Vet dock att detta är en bra dag och att det kommer komma en dålig igen men jag hoppas att det dröjer lite så att jag får njuta lite av livet i några dagar. Skall försöka att hushålla lite med den energin jag har för att mota de dåliga dagarna så att de kommer lite längre bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar