måndag 7 januari 2013

Ingen bra start

Ny vecka har börjat, tyvärr inte alls på det sätt jag hoppades. Barnen har varit hemma idag med och vi skulle haft en mysig sista dag innan det var dags för förskolan igen. Tyvärr mådde jag så dåligt i morse att maken fick stanna hemma från jobbet. Försökte att sova lite men slumrar mest i några minuter i taget bara. Kom upp vid lunch och gjorde lite mat till barnen men sen var krafterna slut igen. Blir så irriterad när orken inte finns och jag inte orkar mer än några minuter innan jag vill lägga mig igen.

Orken kom dock lite på eftermiddagen och vi röjde ut det sista av julen och pusslade lite med barnen innan det var läggdags. Håller tummarna för att alla får sova i natt och att jag vaknar full med energi.

God natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar