torsdag 3 januari 2013

Inte bra alls

Vaknade helt utan energi efter en natt med mardrömmar. Tårarna rann första gången vid nio. Så barnen har fått roa sig själva idag och jag har mest tittar på och ordnat med mat. Lyckades skrapa ihop lite energi till eftermiddagen så vi var ute en stund och gungade lite. Tyvärr så har jag haft kort stubin idag så en del arga toner har det blivit och det märktes tyvärr på barnen när de skulle sova. Ingen av dem kom till ro och jag avskyr mig själv för det. Vet att på det stora hela inte är någon fara men tycker inte om att höja rösten mot dem. Trots det så hör jag mig själv göra det och undrar varför men kan inte hindra det när jag mår som idag :(

Hoppas på en bättre dag imorgon. På bilden spelar de lotto med varandra, var riktigt kul att se Leo hjälpa sin lillebror <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar