tisdag 1 januari 2013

Läkandets år?

2012 var för mig ett tungt år då mycket hände som prövade mig till det yttersta och uppe på det så blev jag utbränd. Jag är fortfarande sjukskriven på 75 % och mår inte speciellt bra, tyvärr har jag en del tuffa beslut att fatta och det gör att stressen ökar. När dessa beslut är fattade och genomförda kommer jag att må bättre. Så om jag skall sätta en etikett på 2013, som många gör nu vid årsskiftet så hoppas jag att det blir året då jag läker och hittar tillbaka till mig själv.

Gott nytt och god fortsättning!

1 kommentar:

  1. Åh, jag hoppas att 2013 kommer bli bättre för dig <3 Svåra beslut är stressande, men som du skriver så kommer det kännas bättre när de är genomförda. Jag är också sjukskriven nu, det är jobbigt att inte känna igen sig själv. Många kramar! /Emma

    SvaraRadera