onsdag 29 september 2010

Budapest

Det var en kanon resa jobbet hade ordnat åt oss : )

Resan startade på Landvetter kl 9:55 då planet lyfte mot målet i Ungern. När vi kom fram så var det lunch och sen en rundtur både med buss och till fots. Budapest är verkligen en vacker stad, hoppas att jag får tillfälle att åter komma dit med min familj.

På kvällen var det gemensam middag med alla (ca 260 pers) och sen utgång får de som orkade, men jag var för trött och återvände till hotellrummet. Vilket hotell dem ordnat åt oss, det fanns verkligen allt och lite till : )

På söndagen var det dags för eximination av den verktygslåda som tagits fram under våren och sommaren. Jag var lite orolig över detta då jag inte varit med på några genomgångar men allt gick bra och jag klarade mig : )

Man skulle titta på tre olika scener som spelades upp av cheferna och sen svar på några frågor kring detta. Efter detta var det dags att spela Jepordy och det var antaligen första och sista gången för mig : )

På kvällen var det gala middag och sen dans, vi höll på till efter tre och sen var det dags att ge sig ut på jakt efter mat, men det fanns verkligen inget öppet så vi fick lägga oss hungriga, men då det bara var två timmar kvar till frukost gjorde detta inte så mycket.

Måndagen var egen tid så det blev ett besök till Saluhallen, lite shoping samt en guidad båttur innan det var dags att bege sig till flygplatsen.

Trots en lyckad resa var det otroligt skönt att ta mark i Sverige och få träffa mina killar igen : ) Så jag har längtat efter dem, nu dröjer det innan jag åker bort igen.

Nu kommer lite bilder från resan

Fiskebatiljonen

Parlamentet

Del av hjältarnas torg

Teater tror jag, tyckte om målningarna

Eximinationsdags

 
Mitt sällskap under galamiddagen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar