fredag 24 september 2010

Jobb och besök i Varberg

Igår var T ledig för att jag skulle åka till mitt jobb och prata lite. Det började med att T och jag åt lunch med några av mina kollegor på Hamnboden i Bua. Leo var självklart med : )

Sen åkte jag med mina kollegor till Ringhals och besökt några gamla kollegor, sen pratade jag med min chef om vad finns för möjlighet att komma tillbaka till jobbet efter årskiftet. Det är inga problem men hon kunde inte säga till exakt vilken tjänst så det skall bli spännande att se : ). Så när T börjar jobba på onsdag skall hanb begära föräldraledigt från och med januari.

Känns lite konstigt att börja tänka på jobbet nu och att man inte kommer att vara hemma oss Skrutt mer än på kvällarna då jag kommer att vara bort mellan 05:30 opch 17:00. Men jag får tro att allt kommer att gå bra, T är ju en helt underbar pappa : )

Efter jobbet så åkte vi vidare till Varberg och hälsade på Leos farmor och farfar. Där det blev fika, lek och kortspel : )


Bus och lek med farfar
Leo somnade där halv åtta och vi tänkte att det blir kanske lite vakentid när vi kommer hem men det var inga problem alls utan han sov till halv åtta i morse. Helt underbart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar