onsdag 29 september 2010

Nu är det bestämt

Idag är alla samtal gjorda och det är bestämt att jag skall börja jobba efter årsskiftet. Inget exakt datum är spikat än, men T kommer att var föräldraledig från och med den 3 januari. Så nu gäller det att ta till vara på den tiden som vi har kvar innan bilen styr mot Ringhals igen.

Det är med blandade känslor som jag skriver detta då det är så himla kul att vara hemma med Skrutt å se alla hans framsteg, men när T sa att han ville vara hemma och ta en paus från sitt jobb kunde jag inte säga nej. Självklart skall han få vara hemma och uppleva nya framsteg med Skrutt och inte bara få rapporter av mig. Hoppas bara att han kommer att dokumentera dessa väl : ) vill ju inte missa något...

Hur delar ni upp dagarna hemma??

Min Älskade Skrutt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar