fredag 24 september 2010

Läkarbesök

Som jag nämnt tidigare så skulle vi till läkaren i onsdag för att se om lilleman är mjölkproteinsallergiker. Så jag åkte dig med honom och han var på ett strålande humör hela tiden, vilket var skönt då jag själv var lite nervös för att de skulle sticka honom. Och mycket riktigt, de tog ett blodprov och stack honom i fingret. Leo blev mest chockad av sticket men tyckte inte alls om när sköterskan klämde ut droppe efter droppe. När hon fått det blodet hon ville ha ville vi bara där i från, men då välter hon ut provet och måste ta mer, då blev Leo arg och det förstår jag : )


Så här sysselsatte sig Leo i vänta på att bli stucken.. 

Leo och jag i väntrummet
Svaret kommer vi inte att få förrän 12 okt, så nu är det bara till att vänta.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar