torsdag 5 januari 2012

2012 vs 2011


2011 var ett år där det hände mycket i mitt liv.

Jag började jobba efter föräldraledigheten med Skrutt
Jag gifte mig med mannen i mitt liv
Skrutt fylld 1 år
Jag slutade jobba och blev föräldraledig igen
Pyret kom till värden
Skrutt började på dagis
Vi köpte ett nytt hus och flyttade
Pyret döptes
Jag började att jobba deltid (60%)
Jag fick fantastiska nyheter om 2012 (avslöjar det senare)
Firade en underbar jul med min familj
Hade ett otroligt lugnt nyår

Så vad kommer att hända 2012?

Det är svårt att säga men vissa saker vet jag och andra hoppas jag kommer att hända.

Detta kommer att hända:
Jag kommer att jobba 80% fram till sommaren och sen får vi se vad som händer
T fyller 40 år och det skall firas
Vi har vår första bröllopsdag
Skrutt fyller 2 år
Pyret fyller 1 år

Sen så vill jag att följande skall hända
Att vi får sålt vårt gamla hus
Att övervåningen på det nya huset blir klart
Att vi kan åka på någon form av semester
Att jag/vi hinner umgås mer med familj och vänner än 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar