tisdag 31 januari 2012

Lång nattning

Detta vann över nattningen idag...
Idag ville Skrutt inte somna, han skrek och skrek och det lät som om han hade ont någonstans. Jag frågade honom men han bara skrek och efter en stund gick han tillbaka ut i vardagsrummet och började att leka med sitt lego. Så jag lät honom leka och nattade Pyret i ställe, men efter några minuter var han ledsen igen så T tog Pyret och jag lyfte upp Skrutt och försökte att natta honom igen men han bara sprattlade i mina armar och till slut så satte vi oss i fåtöljen och läste en bok. Han somnade nästa men vaknade till liv igen, så jag fick hålla fast honom tills han somnade. Inget trevligt sätt att natta honom på och jag hoppas att det var en engångsföreteelse. Nu sover i alla fall barnen och jag har tränat så nu är det duschen som gäller för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar