torsdag 12 januari 2012

Gårdagen







Igår åkte jag hemifrån kl 05:00 och kom inte hem förrän 18:45. Däremellan han T och pojkarna vara en sväng på dagis, bygga en gunga i trädgården, laga pannkakor och busa med farmor och farfar. När jag kom hem fick jag busa lite med barnen, Skrutt skulle gunga så jag fick hålla honom med armarna och gunga honom fram och tillbaka. Gratis träning : ) Sen var det dags för Skrutt att sova och då skulle han gungas till söms. Sen tränade jag lite innan jag matade Pyret och myste en stund med honom. T passade på att åka till affären och köpa kebabtallrikar till oss. Pyret somnade när T kom hem och då satte vi oss framför tvn och tog det lugnt resten av kvällen.

Träningen blev:
40 st armhävningar
100 st situps
100 st benlyft med vardera ben
100 st rygglyft

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar