onsdag 24 oktober 2012

Bad och musik

När jag kom hem från jobbet så tog jag mig löpturen som jag nämnde i morse och känner mig riktigt stolt över det. Sen var det dags för lite matlagning och när den stod på spisen passade jag på att ta ett bad medan killarna packade in vår mikrovågsugn som gått sönder. Leo gjorde mig sällskap i badet några minuter innan jag gick upp och han älskade att det var så mycket vatten i. Han plaskade och "simmade" och hade sig : ). Efter maten hade vi musikstund och vi spelade på allt vi kom över så som tärningar, uppblåsbar gitarr, barbapapakuddar med mera. Många skratt blev det  :)

Nu sover barnen och jag har plockat lite i min pysselhörna så nu är det dags att varva ner tillsammans med maken min.

Ha en trevlig kväll!

PS Ingen bild denna gång då jag inte tagit några under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar