fredag 12 oktober 2012

Tiden går fort

Att tiden går fort märks på många sätt, killarna växer ur sina kläder och skor, jag har varit på det första föräldramötet på förskolan, jag har börjat jobba lite smått igen och bönan växer så det knakar. I måndags blev han en månad, grattis i efterskott gullungen min.



Har lite svårt att förstå vart tiden tar vägen samtidigt som det är kul att det händer så mycket och det finns mycket mer att se framemot. I helgen kommer förhoppningsvis mamma på besök en stund och sen skall jag ut på ett äventyr, litet kan många tycka men det är stort för mig. Vad det är avslöjar jag inte förrän på söndag.

Om två veckor skall jag på mässa och pysseldag med tjejkusinerna och veckan efter det skall vi ha minispa hemma hos Kusin A och sen är det dags för en heldag med scrapping. Detta plus mycket annat står på min agenda och jag tycker att det är härligt att den fylls på och att jag orkar att fylla den med saker igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar