söndag 21 oktober 2012

Tröttheten tog över

I tisdags när jag skulle upp för att förbereda barnen för förskolan var jag totalt slut så T fick stanna hemma och hjälpa mig och sen köra killarna innan han kunde åka till jobbet. Själv kröp jag upp i soffan och där stannade jag tills de kom hem igen. Samma sak på onsdag, orken ville helt enkelt inte infinna sig. På torsdag var det dags för mig att jobba och iväg kom jag men väl hemma igen var jag lika orkeslös som innan. Fredagen spenderades den med i soffan dock fanns det tillräckligt med ork för att göra ordning barnen och köra dem till förskolan. Orken är nu på väg tillbaka och igår eftermiddag var vi och lekte hos några vänner.

Tid till bloggen kommer sist på min lista då jag vill lägga den energin jag har/får på mina barn. Så inlägg kan komma lite sporadiskt och med olika innehåll. Orkar jag så kommer det komma upp en bild på vad äventyret i söndags resulterade i : )

Kram på er alla och ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar