tisdag 23 oktober 2012

Blommor och blad

Idag har jag gjort lite vanligt hushållsgöra, tvättat, diskat och lagat mat. Jag har även gjort något som jag inte gjort på över femton år och det är att ge mig ut på en löptur. Har varit sugen ett tag och idag tog jag tag i saken, kan inte påstå att det var skönt eller så men men jag gjorde det i alla fall och nu känns det hur bra som helst så kanske blir det en tur i morgon med : )

Ett annat projekt som jag gjort idag är att ordna mina scrapbooking blommor så att jag lätt kommer åt dem och resultatet ser ni nedan. Ett projekt med barnen startades också upp och första steget var att samla ihop massor av löv och det gjorde vi direkt när de kom hem från förskolan. Leo tyckte det var så roligt att leta fina löv och Pyret gjorde en bra insats med. Det är väldigt kul att se vad barnen tycker är fint och att de uppskattar alla färger och former.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar