tisdag 7 december 2010

Bullbak + Santa Claus

Idag har jag och Leo haft en mysig, om än lite gnällig, dag. Leo har fått tillbaka sin feber och tycker inte att det är speciellt mycket som är roligt : (

Vi har dock hunnit med att göra köttbullar på ca 1600 g färs, tog sin lilla tid men det var det värt : ) Vi har även baka kokostoppar igen, tänkte att vi skulle ha dem till jul men vi får väl se om det finns några kvar till dess : ) Jag bara älskar dessa kakor och skulle antagligen kunna äta upp alla på en gång, men då jag förbjudit T att ta för många måste jag ju hålla mig i skinnet ; )

Idag fick Leo sin Santa Claus present, han skulle fått den igår men jag glömde bort det när vi kom hem från klubben...så han fick den idag istället, tror inte att han blev allt för ledsen för det : ). Santa Claus är något som jag alltid har fira hemma hos mina föräldrar och det går ut på att om man har tvättat sina skor så att dem står rena och fina i hallen den 6 dec kommer det att finnas en lite present från Santa Claus i dem när man vaknar. Tycker att det är en mysig tradition och vill gärna fortsätta med den nu när vi har en liten.


Här har Santa Claus lämnat presenten i Leos skor

försöker att få upp presenten ur den ena skon..

och det gick hur bra som helst

å här lekar han med två av sina båtar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar