måndag 6 december 2010

Nästan på banan igen

Nu är vi nästa friska allihopa igen, det är bara lite snuva och hosta kvar hos våran lilla kille. Men det är inget som märks på honom längre, han är pigg och glad och vill vara med överallt igen. Imorse när jag skulle hämta honom efter att gjort mat till honom stod han upp i sängen : ). Han ställer sig gärna upp, men har inte lärt sig att sätta sig upp sig ännu. Gör inget tycker jag utan det får ta den tid det tar.

Vi har hunnit med att tvätta två maskiner tvätt, tänkte startat en diskamaskin med men det fanns inga tabletter kvar, så det blev även lite handdisk. Leo har hjälpt mig att få ihop två bokhyllor idag och har vi tur hinner vi även med en tredje så att T "bara" behöver sätta på dörrarna och fästa dem i varandra samt i väggen.

Bilder från dagen kommer att komma senare, kameran ligger utom räckhåll och jag orkar inte resa på mig just nu ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar