måndag 27 december 2010

TÄVLING

Här kommer äntligen tävlingen som jag har nämt tidigare. Tävlingen anordnas i samband med Buzzador och Cliniderm.


Tävlingen går till så att ni skall svar på nedanstående tre frågor, svaren skall skickas till skyttenx2@gmail.com
sen skall ni även kommentera detta inlägg med en kort motivering om varför just ni skall vinna ett utav de fyra presentpaketen som lottas ut.

Frågorna skall mailas till mig bara för att ingen skall kunna se vad någon annan svarat.

Fråga 1
Hur länge stärker Cliniderms klimatblandning hudens fuktbarriär?

Fråga 2
Cliniderm produkter stärker två utav hudens skyddsbarriärer, den ena är fuktbarriären vilken är den andra?

Fråga 3
Vad heter den multifunktionella kompositionen som alla Cliniderms produkter innehåller?

Svaren på frågorna går att hitta på Cliniderms hemsida, klicka här för att komma dit.

Tävlingen avslutas den 23 januari. 

När jag har fått produkterna från Buzzador kommer jag att skriva om dem här så att ni kan följa vad jag tycker om dem

Lycka till!

PS för att bli en Buzzador själv, klicka här

7 kommentarer:

  1. Åh, klart jag vill vara med ! Den här Buzzador kampanjen fick jag ingen inbjudan till :(

    Min hud är torr som fnöske på vinterhalvåret och jag jar testat massvis med olika krämer för att råda bukt på problemet - dock inte Cliniderm och inget annat som är riktigt bra heller !

    Därför skulle jag vilja testa produkterna innan jag lägger ut mer pengar på något som kanske inte funkar :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vill också vara med och tävla!

    Hur jag än smörjer mig är jag ändå så torr att jag flagar i pannan. Det gör att man känner sig ful och glåmig. Det märks verkligen att det är vinter! Vore roligt att se om Cliniderm är bättre än de andra krämerna man testat.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med och tävlar!

    Har inte testat så många olika märken av hudvård i mitt liv, men har väldigt torr hy året om och inte blir det bättre av att man spenderar en stor del av året i -20 grader :)

    Skulle förstås vara roligt att testa produkterna och se om de fungerar så bra som de påstår!

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna vara med i den här tävlingen! Har mailat dig nyss.

    Här är min motiveringen:
    Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

    Hoppas på tur!

    Mvh//Malin

    SvaraRadera
  5. Har mailat dig mina svar och här kommer min motivering..

    I mitt arbete som förskollärare är jag ofta utomhus i det svenska klimatet. Min hud är torr och hur jag än försöker med olika krämer så tycker jag inte att den blir något bättre. Nu när jag är mammaledig har jag inte råd att köpa dyra produkter och därför är huden sämre än någonsin.. Hoppas på tur!!

    SvaraRadera
  6. Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!

    Trevlig söndag!
    Mvh Elin
    (ellebellejul@gmail.com)

    SvaraRadera
  7. "Vårt speciella klimat, med stora variationer i både temperatur och luftfuktighet, innebär stora påfrestningar för huden.
    Vi lever dessutom i ett samhälle där livsstil ställer höga krav – både yrkesmässigt och privat."

    Så står det på Cliniderms sida och det låter precis som om de hade intervjuat mig innan de skapade sina produkter. Jag vistas både inne och ute dagtid och det leder till hudproblem. Testar gärna detta märke som är nytt för mig för hittills har jag inte hittat nåt som funkar.

    Nu hoppas jag på tur!

    Kram

    evamar

    SvaraRadera