torsdag 2 december 2010

T är hemma

Då jag fick över 38 graders feber igår fick T komma hem tidigare från jobbet och ta hand om Leo som också hade feber.

T är hemma idag med då min feber inte vill ge med sig, har tagit en alvedon och passar på att göra ett inlägg medans jag orkar att röra lite på mig.

Tyvärr har även Leo feber fortfarnade så vi skall ringa upp till barn och höra om vi skall komma dit eller om det bara är att avvkta. Han är även så täpp i både näsa och hals att han har svårt att få luft ibland. Tycker att det är himla otäckt och lider med honom, önskar att det fanns någor man kunde göra.

Vet inte om detta blev helt sammanhängande men men...

Hoppas att ni andra är friska och kan vara ute i det otroligt fina vintervädret

1 kommentar:

  1. Usch, här hemma har jag också feber men som tur är friska barn- väntar på att sambon ska komma hem snart så jag kan vila! Med eget företag kan man inte vara ledig även om lilla jag är sjuk :(
    Hoppas du snart är bättre!
    Kram
    MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

    SvaraRadera