onsdag 8 december 2010

Febern är borta igen : )

Nu är Skrutt feberfri igen och nu hoppas jag att den inte kommer tillbaka igen på väldigt länge. Natten har varit ganska lugn, vi har bara bäddat om honom två gånger var. Men å andra sidan sov han från halv åtta i går kväll till halv åtta i morse så jag är super nöjd. Sen började dagen som vanligt med mat och blöjbyte, men då hände det något som gjorde att vi fick ändra i våra rutiner. Leo kissade ner hela sig och hela skötbordet så det fick bli ett morgonbad för hans del, det gick ok varken bättre eller sämre. Han tycker ju inte jätte mycket om att bada, men han skrek inte idag, men han skrattade inte heller.

Ville bara kika in och säga godmorgon innan dagens bestyr börjar här hemma.

På agendan idag står:
- ringa och boka läkartid så att jag kommer in på jobbet i januari
- städa övervåningen
- sätta ihop två Ikea hyllor
- jag skall även klippa mig idag
- ev brödbak om jag´har tillräckligt med mjöl hemma
- vika ner all torr tvätt

Listan kommer inte att göras i ordningen ovanför : )

GOD MORGON!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar