lördag 4 december 2010

Lite bättre

Idag mår vi alla lite bättre, både min och Leos feber har släppt. Tyvärr har inte hans hosta blivit bättre så idag har vi på börjat en ny kur med "hostmedicin".

Själv har jag fortfarande kvar huvudvärken och halsontet som kom smygandes härom dagen har bara blivit värre : (

Men jag skall inte klaga mer, trots allt detta så har jag det otroligt bra med min lilla familj som finns här för mig. Älskar er innerligt.

Denna dagen börjar med att vi skall åka in till stan och ordna med lite julklappar och kankse beställa våra ringar : )

Om jag orkar kommer det även att bli ett besök till Hillareds julmarknad på eftermiddagen, håller tummarna. Dess värre har jag fått ställa in 50års-festen som vi skulle gått på ikväll : (. Hoppas att ni får det superkul <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar