lördag 18 augusti 2012

Underbar dag

Dagen igår var otroligt bra, barnen lekte med varandra hela dagen utan ett ända bråk och skrik. Skratten avlöste varandra och de busade så fint tillsammans. T kom hem tidigare då jag var helt slut så jag fick ligga i solen och samla lite kraft. När det var dags för barnens bad passade jag på att gå på en promenad. Tyckte att jag höll ett bra tempo men klockan visade något annat så jag antar att kroppen var tröttare än jag trodde, väl hemma igen gjorde jag mina benövningar till barnens glada lek. Kvällsmat, en snabb dusch, nattning av barnen (som T tog medan jag åkte och köpte lite fredagsmys) och sen var det vila resten av kvällen.

Även om dagen har vart bra så tar det så mycket på mina krafter att vara själv med barnen och det är inget roligt att känna att man inte riktigt räcker till för dem. Hoppas att min träning skall hjälpa mig att återfå lite energi, det sägs ju att man blir piggare av att träna så nu håller jag tummen för att jag kommer orka fullfölja träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar