måndag 13 augusti 2012

Utmaningen vecka 1

Nu har den första veckan i Emrings utmaning tagit slut och jag klarade av att slutföra utmaningen.

Utmaningen vara att träna 3 x 30 min och att undvika socker. Min vecka har sett ut så här:

Måndag: Promenad, 5,62 km på 54,12 min, 500 hopp med hopprep, inget socker
Tisdag: Ingen träning, barnkalas men lyckades undvika socker : )
Onsdag: Ingen träning men flera timmars tapetsering, inget socker
Torsdag: Ingen träning men flera timmars storstäd av övervåningen som är näst intill klar, inget socker
Fredag: Promenad med tvillingvagnen, intervall i 4,27 km på 38,38 min, inget socker
Lördag: Promenad, 6,89 km på 1,02,36 min, 300 hopp med hopprep, inget socker
Söndag: Ingen träning, inget socker

Känner mig mycket nöjd med att jag lyckats hitta tid och ork till detta och att jag inte fallit för sockersuget : )

Utmaningen vecka 2 består i att göra 5 x 15 benböj  och 50 tåhävningar fyra gånger under veckan. Ett tips är även att dricka minst 1,5 liter om dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar